۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تالار بورس خلخال راه‌اندازی شد

تالار بورس خلخال راه‌اندازی شد
کد: 38451   تاریخ انتشار :۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶

تالار بورس شهرستانی استان اردبیل همزمان با چهارمین روز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی در خلخال راه‌اندازی شد.

  • به گزارش TsePress در آیین افتتاح تالار بورس و سرمایه گذاری خلخال مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان گفت: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که افزایش نقدینگی در دست مردم موجب تورم می‌شود راه‌اندازی بازار بورس بهترین راهکار برای هدایت پول نقد افراد به سمت سرمایه گذاری اقتصادی و پیشگیری از روند تورم است .
  • عرفان معماریان افزود: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌های اقتصادی از جمله مسکن ،صنعت ،کشاورزی ،خدمات ،خرید و فروش ارز و طلا نیاز به سرمایه‌های کلانی وجود دارد و بازار مطعمنی برای سرمایه گذاران خرد نیست.
  • او اظهار داشت: علاوه براین ریسک پذیری کار در سرمایه‌گذاری خارج از بازار بورس بدلیل نوسان قیمت‌ها بسیار بالاست و در برخی مواقع نیز اعمال قوانین مربوط به قاچاق کالا بازدارنده بوده ولی در بازار بورس افراد می توانند با پول‌های حتی اندک خود نیز سرمایه گذاری کنند که این کار می تواند در شهرستان‌های کوچکی مثل خلخال منجر به رونق اقتصادی و بدون دغدغه مردم شود.
  • وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مراکر استان‌های کشور دارای تالار بورس هستند اضافه کرد: استقبال شهرستان‌هایی همچون خلخال برای ایجاد تالار بورس و سرمایه گذاری اقتصادی به همت شرکت سرمایه ‌گذاری کارگزاران اقتصاد بیدار می تواند اقتصاد جنوب استان اردبیل را متحول کند.
  • معماریان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و در حالی که پول داغ در دست مردم بیش از هرچیز دیگری است و دارندگانبرای کاهش ارزش آن در بازار دل نگران هستند ، سرمایه گذاری در بازار بورس و سرمایه گذاری های اقتصادی می تواند این دل نگرانی را برطرف کند .
  • او ادامه داد: با وجود تحریم ظالمانه اعمال شده از سوی کشورهای غربی بر علیه ایران اسلامی در سال‌های اخیر شاخص بورس در کشور از ۱۰۰ هزار واحد به ۴۰۰ هزار واحد افزایش یافته و دارایی‌های سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه کشور چند برابر شده است.
  • در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز آغاز بکار تالار بورس جنوب استان اردبیل در این شهرستان را اتفاقی مبارک برای مردم این منطقه در چهل ویکمین بهار ازادی دانست وافزود: راه‌اندازی تالار بورس خلخال بهترین راهکار برای هدایت نقدینگی های اندک و کلان در دست مردم به سمت سوی سرمایه‌گذاری اقتصادی مطمئن و پایدار بوده و منجر به توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد .
  • وی گفت:در حالی که در سال‌های اخیر شاهد تحولات بزرگ اقتصادی از جمله رونق صنعت گردشگری در این منطقه هستیم ایجاد تالار سرمایه‌گذاری و بورس می تواند به آهنگ رشد شهرستان را در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری شتاب دهد.

بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70