۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تسهیلات ویژه برای شرکت‌های ریلی

تسهیلات ویژه برای شرکت‌های ریلی
کد: 39612   تاریخ انتشار :۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۳

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شرکت‌های ریلی که نسبت به افزایش حمل کانتینری بار با قطار از بنادر اقدام نمایند، وام خرید واگن دریافت می‌کنند.

  • به گزارش TsePress  محمد راستاد ۲۶ آذر ماه سال گذشته همچنین تاکید کرد: باید زمان توقف کشتی‌ها با هدف افزایش رقابت میان بنادر کاهش یابد. بر اساس گزارش آنکتاد میانگین زمان توقف کشتی‌ها برای تخلیه و بارگیری بار فله ۱۰.۷ روز و بار مایع ۵.۵ روز باشد که بنادر ما نیز باید به این نُرم‌های جهانی دست یابند.
  • راستاد با اشاره به ادامه مکانیزم حمایتی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص حمایت از خطوط کشتیرانی در قالب تعرفه‌های ترجیحی و همچنین تعرفه‌های تخلیه و بارگیری و روند کاهشی آن، افزود: امسال قرارداد تولید کانتینر در داخل توسط یک تولیدکننده داخلی به امضا رسید و به زودی یک تولیدکننده دیگر نیز اقدام به تولید کانتینر خواهد کرد که این سرمایه‌گذاری از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.
  • وی با اشاره به تولید ۷۶۸ قطعه موردنیاز سازمان بنادر توسط شرکت‌های تولیدکننده داخلی و صرفه‌جویی ۶۱ میلیارد تومانی آن گفت: به شرکت‌های ریلی که اقدام به افزایش حمل کانتینری بار با قطار از بنادر کنند، وام خرید واگن خواهیم داد.

بورس تهران   حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70