۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

الفین پتروشیمی جم به مدار تولید بازگشت

الفین پتروشیمی جم به مدار تولید بازگشت
کد: 41118   تاریخ انتشار :۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳

معاون مجتمع پتروشیمی جم گفت: این شرکت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش ظرفیت در سال جدید و به منظور رفع موانع این برنامه، الفین خود را به تعمیرات ۱۱ روزه برد اما با یک روز صرفه جویی در زمان، پس از طی ۱۰ روز به تعمیرات خود پایان داد.

  • حسن معینی  با اشاره به بروز مشکل عملیاتی در خشک‌کن‌های واحد الفین به عنوان اصلی ترین دلیل برنامه ریزی برای تعمیرات تشریح کرد: هر واحد عملیاتی در حوزه پتروشیمی برای راندمان بهتر و رعایت کمیت و کیفیت بالا در محصول نهایی نیازمند انجام تعمیرات به موقع در تجهیزات خود به ویژه قطعات حساس است. و ما در الفین جم به عنوان یکی از بزرگترین واحد های الفین جهان با انجام این گونه پروسه های تعمیراتی به صورت مداوم به دنبال کاهش هزینه و پیشبرد برنامه به سوی اهداف تولیدی هستیم.
  • معاون مجتمع پتروشیمی جم رفع نشتی جزئی بخار از توربین ۳۰۱ و شیرهای کنترلی مهم الفین برای پیوستگی تولید را از دیگر اقدامات تعمیراتی برشمرد و گفت: همکاران ما همچنین تعویض جاذبهای درایر واحد الفین، تست ۱۳ مبدل همراه با رفع نشتی و بازدید از برج‌های اتیلن ،پروپان و بوتادین را نیز در دستور کار خود داشتند.
  • وی در ادامه از نشتی فلنج بخار فلر واحد الفین مجتمع نیز یاد کرد و افزود: با وجود اینکه دو واحد پلی اتیلن سنگین و سبک پتروشیمی جم با استفاده از ذخایر اتیلن مجتمع در حال فعالیت و تولید بودند توانستیم در عملیاتی مهم و ایمن نسبت به تعویض گسکت مورد نظر اقدام کنیم که این مهم علاوه بر رفع نشتی، منجر به کاهش آلودگی زیست محیطی نیز می شود.
  • این مقام ارشد عملیات پتروشیمی جم با حائظ اهمیت خواندن این بازه تعمیراتی گفت : در نهایت با تکیه بر دقت و مهارت همکاران، یک روز زودتر از برنامه تعیین شده الفین در مدار تولید قرار گرفت. و اولین گام برای تحقق برنامه تولید در سال ۹۹ برداشته شد.
  • حسن معینی سال پیش رو را سالی خوب همراه با پیشرفت‌های عالی برای مجتمع جم ارزیابی کرد و از ثبت رکورد جدید تولید نسبت به رکورد ثبت شده در سال گذشته خبر داد.

بورس تهران   پتروشیمی جم   جم   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70