۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 30 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

در جلسه نهاوندیان برای «اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار فولاد» چه گذشت؟

در جلسه نهاوندیان برای «اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار فولاد» چه گذشت؟
کد: 44545   تاریخ انتشار :۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲

در این جلسه برخی مواد ابتدایی (تا ماده ۸ شیوه نامه) اصلاح شد و مابقی موارد اصلاحی نیز در جلسه ای که آینده به میزبانی نهاوندیان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

  • #شنیده های_ چیلان حاکی از آن است که جلسه امروز بعد از ظهر در دفتر معاون اقتصادی رئیس جمهور برای بررسی و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد از ساعت ۱۵ آغاز شد.
  • بر اساس#شنیده_های_ چیلان در این جلسه علاوه بر مدعوین مندرج در دعوتنامه، دکتر قالیباف، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز حضور داشت. بنابراین مقرر شد «شیوه نامه اصلاح شده» مورد اجرا قرار گیرد و کارگروهی با حضور تشکل ها بخش خصوصی در جهت اجرایی کردن این شیوه نامه تشکیل خواهد شد.
  • لازم به اطلاع است، در این جلسه برخی مواد ابتدایی (تا ماده ۸ شیوه نامه) اصلاح شد و مابقی موارد اصلاحی نیز در جلسه ای که آینده به میزبانی نهاوندیان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود، اعمال خواهد شد.
  • شنیده های چیلان از منابع موثق حاکی از این است که این موارد در جلسه امروز مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته است: اول، نرخ جهانی از یک ماه قبل به یک هفته قبل تغییر یافته است. دوم، مقرر شده در بخش محصولات همه محصولات از جمله «لوله و پروفیل» هم وارد معاملات بورس کالا شود. حاشیه های جلسه:
  • شنیده چیلان حاکی از این است که: جعفر سرقینی و داریوش اسماعیلی معاون معدنی وزارت صمت بر «عدم اصلاح شیوه نامه» اصرار داشتند اما نظرات جمع بر این بود که شیوه نامه مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد.
  • دکتر قالیباف بسیار صریح از منافع سهامداران شرکت های فولادی دفاع کرده است و تاثیر این شیوه نامه بر بازار سرمایه را تشریح کرده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.