۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل کشتیرانی: ایزوایکو توان تعمیر برخی کشتی‌ها را ندارد

مدیرعامل کشتیرانی: ایزوایکو توان تعمیر برخی کشتی‌ها را ندارد
کد: 46238   تاریخ انتشار :۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان "‌ایزوایکو توان تعمیر برخی کشتی‌ها را ندارد"، گفت: ۱۰۰ درصد دیانوردان شرکت کشتیرانی،‌ ایرانی هستند.

  • محمدرضا مدرس خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد دریانوردان کشتیرانی ایرانی هستند، در  واقع بر روی تمام کشتی‌های ناوگان ملی کشتیرانی دریانوردان ایرانی فعالیت دارند.
  • وی با بیان این‌که از سال ۹۹ دیگر دریانورد خارجی روی کشتی‌های ایرانی حضور ندارند،‌ تصریح کرد: ما از دریانوردان جوان ایرانی روی کشتی‌ها استفاده می‌کنیم.
  • وی با اشاره به تعمیرات کشتی و شناورهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: تمامی شناورهایی که امکان تعمیر آنها در داخل کشور وجود دارد،‌ به طور ۱۰۰ درصد در سایت پرشیا هرمز با همکاری ایزوایکو تعمیر می‌شوند.
  • مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان در این شرکت مشترک مشغول به کار هستند، اضافه کرد: آن دسته از شناورهایی که امکان تعمیر آنها در داخل وجود ندارد را به ناچار خارج از کشور برده‌ایم.
  • مدرس خیابانی یادآور شد‌: در این رابطه جلساتی را برگزار کرده‌ایم، در خصوص این‌که مابقی شناورها هم در داخل کشور تعمیر شود. متاسفانه این توانمندی هنوز از سوی شرکت ایزوایکو به ما اعلام نشده و آنها این توانایی را ندارند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70