۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

«شگویا»؛ شاگرد اول بورس کالا در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی

«شگویا»؛ شاگرد اول بورس کالا در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی
کد: 46634   تاریخ انتشار :۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷

پتروشیمی شهید تندگویان در نیمه نخست امسال با مجموع فروش ۷۲۳۹ میلیارد تومانی بیشترین فروش را در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی داشته است.

  • به نقل از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، ارزش معاملاتی این شرکت شهریورماه امسال در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا ۱۹۷۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه پیش ۱۱۲ درصد رشد داشته است.
  • شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) در کشور نقش بسیار مهمی در حمایت از تولید ملی در صنایع مختلف به‌ویژه در صنعت نساجی به‌عهده دارد، به همین منظور همواره کوشیده است با بهبود کمّی و کیفی تولیدات خود ضمن تأمین کامل نیاز بازار کشور، شرکت‌های ایرانی را در مسیر حرکت به سوی تولید ملی، اشتغال‌زایی و خودکفایی کشور به‌نحو احسن حمایت کند.
  • پتروشیمی شهید تندگویان که از اسفندماه ۱۳۹۸ با نماد «شگویا» وارد بازار دوم فرابورس شده، رشد بسیار مطلوب ارزش معاملاتی را از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا محقق کرده، برای مثال مجموع حجم فروش این شرکت در ۶ ماه اول امسال ۲۶۸۲۷۳ تن به ارزش ۷۲۳۹ میلیارد تومان بوده که نوید روزهای خوبی را به سهامداران این شرکت می‌دهد.
  • مدیریت و کارکنان این مجموعه در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی»، همچنین دستیابی به اهداف خود اقدام‌های بسیار مهمی را انجام دادند که از جمله می‌توان تنوع سبد محصولات شرکت، کسب رکورد جدید تولید، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، روزآمد کردن سیستم کنترل و سیستم حفاظت کاتدی را نام برد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70