۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شستا بدنبال جایگاه در بازارهای خارجی

شستا بدنبال جایگاه در بازارهای خارجی
کد: 47283   تاریخ انتشار :۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۷

  • به گزارش شستا رسانه روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ علی رستمی مدیرعامل شستا، اعضای هیئت مدیره و معاونین شستا برای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های شرکت‌های تابعه از شرکت پتروشیمی شیمی بافت بازدید کردند.
  • براساس این گزارش علی رستمی با اشاره به ارزش سرمایه‌های انسانی و استفاده از نیروهای متخصص، جوان و پرتلاش گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان مهم‌ترین دارایی‌ها به شمار می‌آیند و بسترهای ارتقاء و رشد سازمان از طریق نیروی انسانی مفید و با انگیزه ایجاد می‌شود مدیرعامل شستا با تاکید بر رویکرد جدید شستا برای مولدسازی دارایی های غیر مولد این مجموعه اظهار داشت: بی تردید یکی از راهکارهای اساسی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، ارتقای جایگاه و افزایش سودآوری شرکت، تبدیل دارایی غیر مولد به دارایی‌های مولد و بکارگیری آن‌ها در تکمیل و توسعه زنجیره ارزش شرکت است.
  • مدیرعامل شستا با تاکید بر نقش بازارهای صادراتی در افزایش سودآوری شرکت‌ها از ضرورت کسب جایگاه در بازارهای خارجی گفت و افزود: صادرات می‌تواند سرمایه‌های داخلی را درگیر کند و اشتغال را در مرحله اول ثبات ببخشد و در مرحله بعد توسعه دهد و پیشران رشد اقتصادی کشور و شستا باشد.
  • رستمی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان و متخصصان جوان در کشور برای آسیب شناسی چالش‌ها و رفع موانع بیان داشت: در شرکت‌های شستا با مسایل و چالش‌هایی مواجه هستیم که دانش بنیان‌ها می‌توانند در این حوزه‌ها وارد شوند و پاسخ‌های فناورانه به این چالش‌ها دهند. شایسته ذکر است شرکت پتروشیمی شیمی بافت با هدف تولید محصول استراتژیک MTBE در سال ۱۳۷۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و بعنوان دومین شرکت تولیدکننده این محصول در کشور با ظرفیت ۴۵هزار تن در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید در حال حاضر کیفیت محصولات پتروشیمی شیمی بافت در بالاترین کیفیت جهانی است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219