۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا شاید به تعویق بیفتد

واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا شاید به تعویق بیفتد
کد: 47517   تاریخ انتشار :۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.

 
  • عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد واگذاری سهام دولتی خودروسازها اظهار داشت: واگذاری جزء اهداف و مطالبات مجلس است اما اینکه به چه کسی و چگونه واگذار شود اهلیت طرف باید مورد توجه قرار گیرد.
  • لطف‌الله سیاهکلی با بیان اینکه واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا فی‌النفسه خوب است، گفت: واگذاری را قبول داریم و در تلاش هستیم تا در یک پروسه برنامه‌ریزی شده این اتفاق و تحول در صنعت خودروسازی کشور رخ دهد.
  • نماینده مردم قزوین گفت: اگر تصدی‌گری دولت در حوزه‌هایی که بخش خصوصی می‌تواند فعالیت کند، کم شود خوب است چون این موضوع باعث ایجاد فضای رقابت در بین صنعت خودروسازی کشور می‌شود و از انحصار در این صنعت جلوگیری می‌کند.
  • سیاهکلی با بیان اینکه دولت در حوزه صنعت خودروسازی باید فقط کار نظارت و سیاستگذاری انجام دهد، بیان داشت: در شرایط کنونی تعارض منافع وجود دارد و این مساله نمی‌گذارد کار این صنعت به خوبی پیش رود.
  • وی در پایان خبر داد که دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد شاید این واگذاری به تاخیر بیفتد و باید منتظر باشیم وزیر بعدی صمت در این زمینه چه اقداماتی انجام می‌دهد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70