۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو راه‌اندازی شد

کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو راه‌اندازی شد
کد: 47613   تاریخ انتشار :۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸

تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.

  •  این کسب و کار جدید که «تپسی گاراژ» نام دارد، از آبان ماه امسال عملیات خود را با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران آغاز و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با قیمتی پایین‌تر از بازار به کاربران راننده این شرکت ارائه کرده است.
  • به گزارش روابط عمومی تپسی، این کسب و کار جدید قرار است در دو فاز توسعه پیدا کند. در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در تمام شهرهای فعال این شرکت در سرتاسر کشور در دسترس رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت. در همین راستا، گاراژ به زودی فعالیتش را در شهرهای مشهد و کرج نیز آغاز خواهد کرد. همچنین، این پلتفرم قرار است بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار بگیرد تا دسترسی به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر در سرتاسر کشور را تشکیل می‌دهند، تسهیل شود. در فاز دوم توسعه تپسی گاراژ، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی قرار خواهد گرفت و عموم مردم امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت.
  • به گفته روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راه‌اندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفته است. در این باشگاه، تخفیف‌هایی برای خرید محصول یا استفاده از سرویس تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های مرتبط به سفیران ارائه می‌شده است. حالا با راه‌اندازی گاراژ، تپسی محصولات مورد نیاز سفیران را مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار به رانندگان خود عرضه می‌کند. طبق برنامه ارائه شده برای گاراژ، این کسب و کار در نیمه اول سال ۱۴۰۲ ، ۶ شهر و ۱۰۰ محصول دیگر به حوزه خدمت‌رسانی خود اضافه خواهد کرد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219