۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 16 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

تپسی به سهامداران خود، تخفیف سفر و خدمات VIP ارائه می‌دهد

تپسی به سهامداران خود، تخفیف سفر و خدمات VIP  ارائه می‌دهد
کد: 47629   تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود، از ارائه خدمات ویژه به سهام‌دارانش خبر داد. این خدمات، در فاز اول شامل تخفیف‌های دوره‌ای برای‌ استفاده از سرویس‌های تپسی و دریافت خدمات VIP  پشتیبانی خواهد بود.

  • به گزارش روابط عمومی این شرکت، سهام‌داران تپسی برای دریافت این تسهیلات ویژه، می‌توانند به بخش امور سهام وب‌سایت تپسی به آدرس  https://investors.tapsi.ir مراجعه و در بخش «خدمات ویژه تپسی برای سهام‌داران» ثبت‌نام کنند.
  • با ثبت نام در این بخش، تپسی به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی را در اختیار سهام‌داران قرار داده و همچنین در صورتی که سهام‌دار از اپلیکیشن تپسی استفاده کند، خدماتی مشابه یک کاربر VIP دریافت خواهد کرد. کاربر VIP تپسی، در باشگاه مشتریان این شرکت در بالاترین سطح قرار گرفته و متنوع‌ترین تخفیف‌ها از برندهای مختلف را دریافت خواهد کرد. همچنین یک کاربر VIP، حین تماس با پشتیبانی این شرکت، در صف انتظار قرار نگرفته و زیر ۱۰ ثانیه به کارشناس پشتیبانی متصل خواهد شد.
  • به گفته روابط عمومی تپسی، در فاز دوم ارائه تسهیلات به سهام‌داران، خدمات دیگری شامل دریافت تخفیف از سایر سرویس‌های تپسی، امکان ارتباط مستقیم با مدیران شرکت، بازدید سهام‌داران از شرکت، حضور در جلسات همفکری با سهام‌داران و .... نیز به سهام‌داران این شرکت ارائه خواهد شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219