۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

واگذاری سهام به رانندگان تپسی؛ پیش‌ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان به زودی آغاز می‌شود

واگذاری سهام به رانندگان تپسی؛ پیش‌ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان به زودی آغاز می‌شود
کد: 47635   تاریخ انتشار :۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

  • به گزارش روابط عمومی تپسی؛ از هفته پایانی اسفند فاز اول پیش ثبت نام واگذاری سهام به رانندگان از طریق وب‌سایت تپسی آغاز خواهد شد؛ سفیرانی که در اسفندماه فعالیت خود را با جدیت دنبال کنند در اولویت واگذاری سهام قرار دارند. پس از آن در بهار سال آینده رانندگانی که مشمول شرایط هستند، سهام خود را دریافت خواهند کرد.
  • ۳۰ بهمن میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد این شرکت قصد دارد به رانندگان خود سهام واگذار کند.
  • مدیرعامل تپسی در مورد واگذاری سهام به رانندگان چنین گفت: باور داریم که رانندگان بدنه اصلی این کسب و کار را تشکیل می‌دهند و بنا داریم بخش عمده‌ای از طرح‌های تشویقی رانندگان را در قالب سهام یا کمک هزینه خرید سهام به آنها پرداخت کنیم. در مجموع این یک اتفاق خوبی از نظر کسب‌وکاری است، چرا که از این به بعد راننده تنها سفیر تپسی نیست، بلکه سهامدار آن هم هست.
  • وی گفت: رانندگان این شرکت باید با در اختیار گرفتن سهم این شرکت در آن ذینفع باشند و شرکت را متعلق به خود بدانند. او تصریح کرد کلیت طرح این است که هر راننده‌ای که بیشتر در سیستم تپسی فعال باشد، به تبع سهم بیشتری دریافت خواهد کرد.
  • حال به نظر می‌رسد با اعلام پیش ثبت‌نام از سوی روابط‌عمومی این شرکت، قول مدیرعامل تپسی به زودی عملی خواهد شد و به زودی عملیات واگذاری سهام به رانندگان، آغاز خواهد شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70