۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

تپسی لاین؛ سرویس سفر اشتراکی تپسی آغاز به کار کرد

تپسی لاین؛ سرویس سفر اشتراکی تپسی آغاز به کار کرد
کد: 47639   تاریخ انتشار :۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱

شرکت تپسی، سرویس سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد. این سرویس، امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. در تپسی‌لاین، دو مسافر که مبدا و مقصد نزدیک بهم دارند همسفر می‌شوند و هزینه سفر، برای مسافر  تا ۳۰ درصد کمتر از حالت عادی خواهد بود.

  • به گزارش روابط عمومی تپسی، علاوه بر به صرفه بودن هزینه سفر برای مسافرین، گسترش استفاده از این سرویس در نهایت می‌تواند منجر به کاهش خودروهای تک سرنشین و به تبع کاهش ترافیک شود. از سوی دیگر، رانندگان نیز با قبول درخواست سفرهای لاین، تا ۲۰ درصد افزایش درآمد خواهند داشت.
  • روابط عمومی تپسی در مورد سازوکار این سرویس گفت:
  • هدف از راه‌اندازی سرویس لاین، ارائه خدمات تاکسی آنلاین با هزینه کمتر است. دیگر سرویس‌های مشابه که در حال حاضر فعالند، کیفیت و خدماتی متفاوت با تاکسی آنلاین دارند و به نوعی مشابه تاکسی خطی هستند؛ در واقع مسافر برای استفاده از این سرویس‌ها، باید در مکان خاصی سوار و پیاده شود؛ اما در سرویس تپسی لاین، مسافر در مبدا و مقصد خودش سوار و پیاده خواهد شد و به دلیل داشتن همسفر، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهد کرد.
  • سرویس تپسی لاین، برای ایجاد این تمایز، از ساز و کار فنی پیچیده‌ای که به صورت کامل توسط تیم فنی تپسی ایجاد و بهینه شده‌، استفاده کرده است.
  • سرویس تپسی لاین که اولین بار در سال ۹۷ توسط تپسی ارائه شده بود، با همه‌گیری کرونا و برای حفظ سلامت راننده و مسافرین، متوقف شد. حالا در آستانه سال نو، بار دیگر تپسی سرویس لاین را در دسترس مسافران قرار داده است تا بتوانند با هزینه کمتر، از مزایای استفاده از تاکسی آنلاین بهره‌مند شوند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70