۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

«تپسی پک»، کسب و کار تازه تپسی در حوزه ارسال بسته

«تپسی پک»، کسب و کار  تازه تپسی در حوزه ارسال بسته
کد: 47653   تاریخ انتشار :۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۹

«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.

  • به گزارش اخبار بورس، به نقل از روابط عمومی تپسی، «پک» کسب وکار ارسال بسته برنامه‌ریزی شده است. در این سرویس، کاربر می‌تواند از چند روز قبل، روز، ساعت، و آدرس‌های ارسالی را در تپسی پک ثبت کرده و ارسال مرسولات خود را برنامه‌ریزی کند. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای ارسال مرسوله، یک راننده به دریافت و توزیع مرسوله‌ها تخصیص داده می‌شود و کاربر ارسال کننده، نگرانی بابت تاخیر یا پیدا نشدن راننده، نخواهد داشت.
  • یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی این سرویس، به صرفه بودن هزینه ارسال بسته است؛ قیمت ارسال بسته در تپسی‌پک به صورت میانگین ۳۰% ارزان‌تر از پیک‌های موتوری است و به صورت قطعی راننده به سفارش ثبت شده اختصاص می‌یابد.
  • تپسی پک، برای صاحبین کسب و کارهایی که روزانه ارسال بسته دارند، فرایند ارسال را ساده و زمان‌بندی می‌کند؛ به این ترتیب می‌توانند هر تعداد بسته را مطابق برنامه و با هزینه کمتر ارسال کنند. همچنین، ارسال بسته توسط خودرو، ایمنی ارسال مرسوله‌ها را افزایش می‌دهد.
  • پیش از این تپسی از استراتژی ها و محصولات جدیدش برای عمق دهی به بازار حمل و نقل خبر داده بود؛ تپسی‌پک، سومین سرویس تپسی در حوزه ارسال مرسوله است. پیش از این، تپسی سرویس‌های ارسال مرسوله با موتور و خودرو را نیز به خدمات خود اضافه کرده بود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70