۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 29 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

پرداخت سود سهام سال ۱۴۰۱ به سهام‌داران تپسی

پرداخت سود سهام سال ۱۴۰۱ به سهام‌داران تپسی
کد: 47852   تاریخ انتشار :۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴

  • شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهام‌داران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت  در سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان هفته (۲۴ آبان ۱۴۰۲) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار واریز خواهد شد. این سود با توجه به مصوبه مجمع عمومی سالانه این شرکت حول عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ محاسبه شده است.
  • میزان سود پرداختی، ۱۰ درصد سود سالانه شرکت و معادل ۳۱ ریال به ازای هر سهم است. این سود متعلق به سهام‌دارانی است که تا قبل از برگزاری مجمع سالانه تپسی در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۲ در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند. آن بخش از سهام‌داران تپسی که تا قبل از تاریخ فوق، در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، براساس زمان‌بندی اعلام‌شده در تیرماه ۱۴۰۲ می‌بایست نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا بلافاصله سود خود را دریافت کنند.
  •  تپسی اولین و تنها استارتاپی است که در کشورمان وارد بازار سرمایه شده است. بر اساس گزارش ۶ ماه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ که در کدال منتشر شده، درآمدهای عملیاتی این شرکت معادل با ۴۷۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبل، ۸۳ درصد رشد داشته است. همچنین سود خالص تپسی که با نام «پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس» در بازار بورس شناخته می‌شود، در این بازه زمانی ۷۳ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه گذشته، رشد ۲۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.