۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 30 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

شایعات نیمایی

شایعات نیمایی
کد: 47966   تاریخ انتشار :۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹

شنیده های حاکی از آن است که نرخ دلار نیمایی ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و اگر این اتفاق رخ دهد صنایع دلاری در بازار سرمایه لیدربازارسرمایه شده و شاهد رونق بورس خواهیم بود.

  • ندا عباسی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با «صدای بورس» در خصوص شنیده ها مبنی بر افزایش نرخ دلار نیمایی ، گفت: شنیده ها و شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ دلار نیمایی طی چند روز اخیر به گوش رسیده است و به نظر می رسد این افزایش در روزهای ینده انجام گیرد.
  • وی ادامه داد:با توجه به اینکه در روز معاملاتی گذشته صنعت پتروشیمی تقاضای خوبی داشت همچنین امروز نیز در بازارسرمایه در فلزات اساسی و نماد فولاد بر خلاف سهم خودرو و نمادهای ریالی که منفی و صف فروش بودند رنج مثبت و تقاضای خوبی را شاهد هستیم. افزایش نرخ دلار نیمایی درواز ذهن نیست.
  • کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر این افزایش نرخ رخ دهد احتمالا صنایع دلار محور بازار از جمله پتروشیمی ها و فولاد و فلزات اساسی لیدری بازار سرمایه را بر عهده خواهند گرفت و شاهد رونق بورس خواهیم بود.
  • عباسی افزود: اختلاف قیمتی دلار بازار آزاد با دلار نیما چیزی حدود ۶۰ درصد است و پیش بینی می شود این افزایش دلارنرخ نیمایی چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد باشد.

 

نظرات(4)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.