۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

احتمال افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت محصولات سایپا

احتمال افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت محصولات سایپا
کد: 7388   تاریخ انتشار :۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۵

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت 8 تا 10 درصدی محصولات این شرکت در صورت تصویب خبر داده و گفت: مرحله بعدی تغییر قیمتها براساس نرخ تورم و بر مبنای فرمول مشخص شده و تایید مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

 به گزارش TSEpress  به نقل از ایسنا رضا تقی‌زاده اظهار کرد: پیگیری 16 ماهه گروه خودروسازی سایپا در حال به نتیجه رسیدن است و مجوزهای لازم برای افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت خودرو صادر خواهد شد. وی ادامه داد: با توجه به تورم بخشی صنعت خودرو براساس فرمول شورای رقابت، این افزایش قیمت با کمترین میزان ممکن و برای جبران بخشی از زیانهای انباشته شرکتهای خودروسازی در سالهای گذشته است. تقی‌زاده با اشاره به سیاست ضد تورمی دولت مبنی بر عدم افزایش یک باره قیمتها، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب، افزایش قیمت 8 تا 10 درصدی اعمال و در مرحله بعدی تغییر قیمتها براساس نرخ تورم، بر مبنای فرمول مشخص شده و تایید مراجع ذی‌صلاح خواهد بود. وی اظهار کرد: این افزایش قیمت برای پرداخت افزایش هزینه‌های سال جاری به نسبت سال گذشته است بنابراین باعث افزایش درآمد خودروسازان نخواهد شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70