۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اختصاص ۲۷میلیارد تومان به پرداخت معوقات آذراب و هپکو

اختصاص ۲۷میلیارد تومان به پرداخت معوقات آذراب و هپکو
کد: 26630   تاریخ انتشار :۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

با تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع هر چه سریعتر مشکل دو شرکت آذرآب و هپکو و رسیدگی به وضعیت کارگران این دو شرکت، وزیر اقتصاد با دستوری ویژه به عاملیت بانک‌های ملی و تجارت اولین گام را در رفع این مشکل برداشت.

به گزارش TSEpress و به نقل از شادا، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت: پیرو تاکید رئیس جمهور و دستور ویژه کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى تامین منابع لازم به منظور رفع مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو روز پنجشنبه ششم مهرماه اختصاص داده و پرداخت کردند.

در همین خصوص، استاندار مرکزی نیز  اعلام کرد: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی روز پنجشنبه انجام شد، بخشی از معوقات کارگران شرکت‌های هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شده است. وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

 

آذراب   اراک   بورس   فاذر   هپکو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70