۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ارزش سهام عدالت هر فرد چقدر است؟

ارزش سهام عدالت هر فرد چقدر است؟
کد: 12842   تاریخ انتشار :۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۳

نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزش هر سهم در سهام عدالت بین 1 میلیون تا 1 میلیون و 500 هزار تومان است گفت:طرح‌های مجلس برای قشربندی دریافت‌کنندگان سهام عدالت و مدیریت سود سهام، نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

به گزارش TSEpressمحمدرضا پور ابراهیمی  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباه آخرین وضعیت آزاد سازی سهام عدالت گفت:در بحث سهام عدالت برنامه ها باید برای کلان باشد. اخباری مبنی بر طرح‌های مجلس برای قشربندی دریافت‌کنندگان سهام عدالت و مدیریت سود سهام، نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد. وی با بیان اینکه سهام عدالت دارایی رها شده در اقتصاد ایران است گفت:آن دسته از افرادی که در سهام عدالت در حال برنامه ریزی هستند به هیچ کس پاسخگو نیستند. سهام عدالت در دست 250 نفر است، شبکه‌ای که به صورت یک شبکه مافیایی در اقتصاد کشور عمل می‌کند و پدر اقتصاد کشور را درآورده است. پورابراهیمی گفت:کمیسیون اقتصادی دولت لایحه آزاد سازی سهام عدالت را با کمک مجلس آماده کرده و به هیأت وزیران ارسال کرده است.به محض اینکه در جلسه هیأت دولت به تصویب برسد و به مجلس بیاید، دو فوریتی در مجلس بررسی خواهد شد. این طرح اگر درگیر فضای سیاسی نشود، می‌تواند برای اقتصاد موثر واقع شود. ‌پیشنهاد ایجاد صندوق ATF را به دولت داده‌ایم که می‌تواند واگذار شود و مردم هم سهام بگیرند.  در این زمینه مقاومت‌ها زیاد شده و دست‌های پنهانی که سهام عدالت را در اقتصاد کشور اداره می‌کنند به این پیشنهاد واکنش نشان داده‌اند.با وجود همه این افشاگری‌ها اما متولیان تعاونی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذرای سهام عدالت از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند. نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی  درباره ارزش سهام عدالت گفت: ارزش این سهم 90 هزار میلیار تومان به صورت تک سهم است که با سهام مدیریتی بیش از 100 هزار میلیارد تومان ارزش دارد. وی با بیان اینکه در حال حاضر سهام عدالت  برای هر فرد بین 1 تا 1 میلیون 500 هزار تومان ارزش دارد گفت: میانگین این رقم برای هر فرد 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70