۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 14 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

امسال ۱۰ میلیون تن شیر خام تولید می‌شود

امسال ۱۰ میلیون تن شیر خام تولید می‌شود
کد: 26025   تاریخ انتشار :۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۰

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی میزان صادرات محصولات لبنی کشور در سال ۹۵ را ۸۵۰ هزار تن اعلام و پیش بینی کرد: امسال سهم صادرات لبنیات افزایش و رکورد جدیدی به دست می‌آید.

به نقل از  وزارت جهاد کشاورزی، حسن رکنی گفت: برآورد می‌کنیم که امسال نزدیک به ۱۰ میلیون تن شیر در کشور تولید و به فرآورده‌های مختلف و متنوع تبدیل شود. وی میزان تولید شیر در سال گذشته را ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تن عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۸.۵ درصد از فرآورده‌های شیر کشور در قالب ۳۰ نوع فرآورده لبنی از قبیل انواع پنیر، خامه، دوغ، ماست و شیر با طعم‌های مختلف و با کیفیت بالا در سبد صادراتی قرار گرفت.

رکنی با اشاره به اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان مشوق صادراتی محصولات لبنی گفت: اعتبار مربوط به بسته مشوق صادراتی محصولات لنبی در سال گذشته به صورت کامل پرداخت نشده و امیدواریم مابقی این مشوق در سال ۹۶ جذب شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: سال گذشته شیر خشک و در کنار آن انواع خامه تولید و هر دو محصول قابلیت صادرات داشتند و همین امر منجر به رونق تولید در شیر شد.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

شیر   لبنیات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219