#
#
اخبار اقتصادی بورس

امضای یک تفاهم‌نامه ریلی دیگر؛ تخفیف تعرفه‌ای به حمل کالاهای صادارتی

امضای یک تفاهم‌نامه ریلی دیگر؛ تخفیف تعرفه‌ای به حمل کالاهای صادارتی
کد: 22976   تاریخ انتشار :۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸

 در قالب این تفاهم‌نامه مقرر شد در خصوص اعطای تخفیف جهت حمل کالای صادراتی و همچنین تخفیف کامل به کالاهای ترانزیت به کشورهای CIS باید همکار و تعامل لازم را داشته باشد.

به گزارش  TSEpress  طی دیدار نمایندگان راه‌آهن ایران و قزاقستان، دو طرف تفاهم‌نامه همکاری ‌‌در خصوص جذب بار و اعطای تخفیف جهت حمل کالای بیشتر صادراتی و ترانزیتی امضا کردند. به نقل از فارس، این تفاهم‌نامه‌ به امضا‌ معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن ایران و «آرمان سلطانوف» معاون توسعه راه‌آهن قزاقستان رسید.

در این جلسه معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن اظهار کرد: در ‌قالب تفاهم‌‌نامه‌ای، مقرر شد به منظور جذب جریان بار بیشتر در محور ریلی قزاقستان-ترکمنستان-‌ایران و در مسیر اوزن – بالاشاک – سرختیاکا – آکیایلا – اینچه برون/سرخس، نرخ های تعرفه‌ای برای مسیرهایی که بار مناسب و کافی دارند‌ در ‌دوره زمانی اول مارس ۲۰۱۷ تا پایان سال، تخفیفات ویژه ارائه شود.

ابراهیم محمدی یادآور شد؛ همچنین در قالب این تفاهم‌نامه مقرر شد راه‌آهن قزاقستان در خصوص اعطای تخفیف جهت حمل کالای صادراتی ایران به قزاقستان و همچنین تخفیف کامل به کالاهای ترانزیت عبور از قزاقستان به کشورهای CIS باید همکار و تعامل لازم را داشته باشد.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

 

حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر