#
#
اخبار اقتصادی بورس

اولین خودرو تولیدی فولکس در ایران مشخص شد

اولین خودرو تولیدی فولکس در ایران مشخص شد
کد: 21663   تاریخ انتشار :۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۵

همکاری غول خودروساز آلمانی با شریک ایرانی وارد فاز اجرایی شده است؛ سرانجام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد فعلا تکلیف تولید یک محصول از فولکس در ایران نهایی شده است.

  به گزارش  TSEpress اولین محصولی که قرار است در شرکت مشترک فولکس واگن و ماموت به نام «ماموت خودرو» به تولید برسد، "پولو" خواهد بود. این مساله نشان‌دهنده این است که این غول خودروساز آلمانی از میان تولیدکنندگان بخش خصوصی، ماموت را انتخاب کرده و فولکس نه به کرمان خواهد رفت و نه جاده مخصوص، بنابراین با انتخاب ماموت به عنوان شریک ایرانی، پرونده انتخاب شریک در ایران بسته و وارد فاز اجرایی شده است.

همچنین علاوه بر اینکه تا‌کنون تولید پولو قطعی شده است، محصول بعدی از میان پاسات یا جتا به بازار خواهد آمد. بر اساس شنیده‌ها تولید خودرو از تابستان آغاز خواهد شد. در همین حال بر‌خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها که هشتگرد را محل تولید این خودرو می‌دانستند، شهریار جایی خواهد بود که این خودرو به تولید می‌رسد. به گفته این منبع آگاه مسئولان ماموت یکی از زمین‌های اطراف شرکت را برای این کار در نظر گرفته‌اند.

به نقل از پرشین خودرو، این منبع آگاه در خصوص محصولات وارداتی این شرکت گفت: «هنوز زمان و مدل خودرو برای واردات قطعی نشده است و احتمال دارد از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده واردات آغاز شود.» به نظر می‌رسد با توجه به نگاه ویژه‌ای که مردم به خودروهای آلمانی دارند، ورود خودروهای فولکس به بازار ایران می‌تواند علاوه بر استقبال باعث نفس‌گیر شدن رقابت میان بازیگران بازار شود؛ بازاری که هنوز مشخص نیست چه کسی و با چه محصولی می‌تواند سهم بیشتری کسب کند.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر