#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازی با نرخ خوراک پتروشیمی‌ها راهکار مقابله با رکود

بازی با نرخ خوراک پتروشیمی‌ها راهکار مقابله با رکود
کد: 9895   تاریخ انتشار :۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۵

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیری ویژه برای خروج اقتصاد از رکود و بهبود وضعیت کشور، گفت: بازی با نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در شرایط کنونی راهکار خروج اقتصاد از رکود تورمی است.

 به گزارش  TSEpress   غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید برضرورت اتخاذ تدابیری ویژه برای خروج اقتصاد کشور از رکود و بهبود وضعیت کشور، گفت: درحال حاضر اقتصاد ما علاوه بر دچار بودن با معضل تورم ،درگیر رکود نیز شده است.

دست دولت برای تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز است

نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه 4 وزیر اقتصاد، دفاع، رفاه و صنعت به رئیس جمهور مبنی بر اوج گیری رکود در جامعه، افزود: نامه وزرا به رئیس جمهور گوشه‌ای از درد اقتصاد کشور بوده که باید با اتخاذ تدابیر مناسب در راستای رفع آن برآمد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت استفاده دولت از اهرم های موجود در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور، تصریح کرد: یکی از اهرم های در دسترس دولت برای تاثیرگذاری بر اقتصاد و کاهش رکود در آن بازی با نرخ خوراک پتروشیمی ها است.

وی ادامه داد: شرکت‌های پتروشیمی وابستگی بالایی به نرخ خوراک پتروشیمی‌ها دارند و به همین منظور دست دولت برای تعیین نرخ خوراک آنها باز است.

خروج بخش نفت و گاز از رکود، شتاب دهنده بهبود شرایط اقتصادی کشور

تاجگردون با بیان اینکه ادامه روند کنونی تاثیرگذاری رکود بر زندگی مردم را ملموس تر خواهد کرد،گفت: دولت تاکنون نتوانسته از مزیت نسبی ارائه نرخ خوراک با قیمت منطقی به پتروشیمی‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد:توجه به صنایع نفت،گاز و پتروشیمی بهترین راهکار برای عدم وابستگی به درآمدهای نفتی و رونق اقتصادی کشور است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تاکید کرد: بازی با قیمت خوراک پتروشیمی که مورد تاکید وزرا هم بوده ،باید در دستورکار دولت قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآورشد:خروج بخش نفت و گاز از رکود، شتاب دهنده بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر