۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بررسی تاخیر در تعیین نرخ خوراک واحد‌های پتروشیمی‌ در کمیسیون انرژی

بررسی تاخیر در تعیین نرخ خوراک واحد‌های پتروشیمی‌ در کمیسیون انرژی
کد: 4798   تاریخ انتشار :۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از مسئولین وزارت نفت به جلسه کمیسیون دعوت می‌کنیم تا در خصوص تاخیر در تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها توضیح دهند و خواستار تعیین و اعلام نرخ خوراک پتروشیمی‌ها هستیم.

  به گزارش TSEpress   ابراهیم کارخانه‌ای در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تاخیر دولت و وزارت نفت در تدوین آیین نامه و نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی، گفت: دولت هنوز قانون بودجه سال 94 را اجرایی نکرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گذشت 50 روز از سال 94،  تا کنون اعتبارات استان‌ها براساس قانون بودجه مصوب مجلس ابلاغ نشده است؛ لذا این مسئله صرفا به خوراک پتروشیمی ها اختصاص ندارد و ایجاد وقفه در اختصاص اعتبار اجرایی استان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه اینکه دولت به موقع لایحه بودجه را در آذر ماه سال گذشته به مجلس تقدیم کرد، افزود:انتظار این است دولت از ابتدای سال جاری تایا پایان فروردین ماه ،قانون بودجه و اعتبارات استان ها را به تمام دستگاه‌ها ابلاغ کند.

کارخانه‌ای بیان کرد: نرخ گذاری خوراک واحد‌های پتروشیمی که مسئله بسیار مهم است و تا کنون آیین نامه تعیین نرخ خوراک در دولت تدوین نشده و ایجاد وقفه در این خصوص عملاً سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری دارند را با سردرگمی مواجه می‌کند.

نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه تاخیر در تعیین و اعلام نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی به صلاح کشور نیست و یک ناامنی برای آینده این واحد‌ها به وجود می‌آورد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نفت باید دلایل تاخیر را اعلام کند، گفت: درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها ازوزرات نفت در جلسات کمیسیون انرژی دعوت و درکمیسیون انرژی این مسله را مطرح  و  بررسی می‌کنیم و به جد از وزارت نفت می خواهیم هر چه سریع نرخ خوارک پتروشیمی را اعلام کند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70