۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برنامه‌های غدیر برای صنعت حمل‌و‌نقل

برنامه‌های غدیر برای صنعت حمل‌و‌نقل
کد: 13114   تاریخ انتشار :۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۷

توسعه فعالیت‌های هلدینگ غدیر در حمل‌و‌نقل ریلی مورد تاکید و توجه قرار خواهد گرفت و خریداری شرکت‌های معتبر داخلی و همچنین مشارکت با برندهای مشهور جهانی در این صنعت در دستور کار هلدینگ خواهد بود.

 

به گزارش TSEpress   به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد   مدیرعامل هلدینگ حمل ونقل غدیر اظهار کرد: هلدینگ حمل‌و‌نقل غدیر با نام شرکت بین‌المللی توسعه ساحل و فراساحل نگین کیش، مصمم است به‌عنوان شرکتی پیشرو در عرصه صنعت حمل‌و‌نقل کشور با اعتبار بین‌المللی و در حد شان و جایگاه هلدینگ بزرگ چند رشته‌ای غدیر به ایفای نقش موثر و سازنده بپردازد. محققی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» کشتیرانی، خدمات دریایی و بندری و حمل‌و‌نقل ریلی را به‌عنوان محورهای فعالیت هلدینگ حمل‌و‌نقل غدیر بر شمرد و افزود: در ابتدای امر فلسفه تشکیل این هلدینگ مدیریت زنجیره تامین و لجستیک سایر هلدینگ‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر بوده است، اما فعالیت‌های این هلدینگ تنها محدود به حمل محصولات درون‌گروهی نخواهد بود و در نظر داریم تا سهم بیشتری از بازار حمل‌و‌نقل کشور را در اختیار داشته باشیم.

مدیر عامل نگین کیش همچنین به مطالعه استراتژیک و بررسی بازار حمل‌و‌نقل جاده‌ای از سوی این هلدینگ اشاره کرد و از حمل‌و‌نقل بین‌المللی جاده‌ای به‌عنوان یکی از برنامه‌های آتی این مجموعه نام برد و تصریح کرد: در واقع در این بخش بیشتر به دنبال ایجاد یک مسیر پایدار درحمل و انتقال محصولات مجموعه غدیر اعم از پتروشیمی، سیمانی و... به کشورهای همسایه خصوصا کشورهای حوزه CIS هستیم. محققی درخصوص ظرفیت‌های بین‌المللی حمل‌و‌نقل و خدمات لجستیک به دفاتر و شعب این هلدینگ در کشورهای مختلفی نظیر مالزی، گرجستان، ترکمنستان، امارات و پاناما اشاره کرد و افزود: مناسبات هوشمندانه بین‌المللی در کنار تکیه بر توانمندی‌های داخلی از مهم‌ترین رموز موفقیت در صنعت حمل‌ونقل و خدمات وابسته است.

وی تصریح کرد: با رفع تحریم‌ها این شرکت با سرعت بیشتری نسبت به توسعه فعالیت‌ها، افزایش سهم از بازار و خریداری ناوگان تخصصی مورد نیاز اقدام کند. محققی با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری مضاعف به منظور توسعه فعالیت‌های شرکت افزود: سرمایه هلدینگ طی یک ماه اخیر به حدود 100 میلیارد تومان افزایش یافته است و طی ماه‌های آینده نیز به بیش از 200 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. وی در تشریح برنامه‌های آتی هلدینگ حمل‌و‌نقل غدیر، اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های هلدینگ در حمل‌و‌نقل ریلی مورد تاکید و توجه قرار خواهد گرفت و خریداری شرکت‌های معتبر داخلی و همچنین مشارکت با برندهای مشهور جهانی در این صنعت در دستور کار هلدینگ خواهد بود. وی تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در بخش حمل‌و‌نقل با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای واقدامات جاری، ظرف دو سال آینده هلدینگ حمل‌ونقل غدیر به جایگاه شایسته خود در صنعت حمل ونقل کشور نائل شود.

 

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70