۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بسته جدید اشتغال دولت سه‌شنبه رونمایی می‌شود

بسته جدید اشتغال دولت سه‌شنبه رونمایی می‌شود
کد: 17790   تاریخ انتشار :۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۵

زیر کار در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی در جمع کارگران از برگزاری نشست شورای عالی کار با حضور رئیس‌جمهور و رونمایی از بسته جدید اشتغالی دولت خبر داد و گفت: علاوه بر رشد اقتصادی، موضوع اشتغال کشور را به صورت جدی‌تر دنبال خواهیم کرد.

  به گزارش  TSEpress  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اولین روز هفته کارگر از تمام زنان و مردان کارگر تشکر می‌کنم، اظهار داشت: از کسانی که در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها کالا تولید می‌کنند و چرخ‌های اقتصادی این کشور را به حرکت درمی‌آورند، تقدیر می‌کنم و امروز در مرقد امام(ره) سال تقدیر کارگری برای خود می‌دانیم.

وی افزود: اگر امروز به فرمان امام(ره) انقلاب کردیم، امروز هم به ارزش‌های امام(ره) همچنان پایبندیم و برای مبارزه با فقر و نابرابری همچنان تلاش خواهیم کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اگرچه سرمایه و برنامه‌ریزی‌های درست و مبارزه با فقر را دنبال می‌کند، مایه برکات فراوانی نیز هست، تصریح کرد: کارگران در این زمینه با افزایش بهره‌وری و تلاش مضاعف خود برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و در این سنگر حرکت خواهند کرد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی است که شاید بیشتری پیوستگی با اقشار محروم را دارد و این موضوع را بیان نمی‌کند و این موضوع همچنان تداوم خواهد داشت.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود، از نشست شورای عالی کار در روز سه‌شنبه این هفته با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این نشست، بسته سیاست اشتغال دولت رونمایی خواهد شد که علاوه بر رشد اقتصادی، موضوع تقویت بازار کار نیز دنبال می‌شود.

.

فارس

رشد اقتصادی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70