۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تأکید معاون اول بر ثبات بلند مدت بورس

تأکید معاون اول بر ثبات بلند مدت بورس
کد: 1141   تاریخ انتشار :۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸

به گزارش TSEpress  و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، جلسه بررسی و راهکارهای ثبات بلندمدت در بازار بورس و رونق بازار سرمایه در راستای سیاست‌های رونق اقتصادی و خروج از رکود، صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، نفت، صنعت و معدن و تجارت، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

جلسه بررسی و راهکارهای ثبات بلندمدت در بازار بورس و رونق بازار سرمایه در راستای سیاست‌های رونق اقتصادی و خروج از رکود، صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، نفت، صنعت و معدن و تجارت، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ثبات بازار سرمایه، متشکل از مسئولان دستگاههای ذیربط و با هدف اتخاذ تصمیمات لازم با رویکرد فرابخشی و میان‌بخشی دستگاه‌ها و با هدف ایجاد هم افزایی میان دستگاه های مختلف درخصوص تصمیمات اثرگذار بر بازار سرمایه تشکیل شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حمایت از بازار سرمایه و بخش خصوصی بعنوان اصلی‌ترین سیاست دولت تدبیر و امید مورد تأکید معاون محترم اول قرار گرفت و وی از وزرای حاضر در جلسه خواست که از همه توان خود برای توسعه و تقویت بازار سرمایه استفاده کنند.

وزرای حاضر در جلسه هرکدام برنامه ها و راهکارهای عملیاتی ایجاد رونق در بورس در حوزه فعالیت مربوطه را ارائه دادند.

به نقل از102799338_ پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در ابتدای جلسه دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ارائه آخرین وضعیت بازار سرمایه برنامه جامع با هدف توسعه و تثبیت بازار سهام را ارائه کرد.

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70