۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
تحلیل ها

تحلیل تکنیکال خساپا

تحلیل تکنیکال خساپا
کد: 4466   تاریخ انتشار :۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷

به گزارش TSEpress گروه تحلیل پرشین تحلیل وابسته به کارگزاری آراد ایرانیان در  تحلیلی  وضعیت  تکنیکال  خساپا را  بررسی نموده است :

به احتمال زیاد سهم در محدوده کنونی نوسانی در پیش خواهد داشت تا از حالت اشباع فروش خارج شود و واگرایی موجود در مکدی نیز در صورت تایید کمک به این موضوع خواهد کرد .

انتظار نوسان تا محدوده 150-155 میرود و در صورت تثبیت پایین تر از 130 تومان میباید منتظر رسیدن سهم به کف کانال ماند یعنی محدوده 110-105 تومان

سهم مستعد واگرایی مثبت مخفی در مک دی است. استوکاستیک در ناحیه اشباع فروش قرار گرفته ودر وضعیت مناسبی است .

ار اس ای در محدوده حمایتی قرار دارد.ولی لازم به ذکر است که وقتی rsi میاد پایین یعنی اینکه قدرت سهم در حال کاهش هست و توان بالا رفتن با انرژی رو فعلا ندارد.

محدوده حمایتی فعلی سهم  135-130 :  تومان می باشد

مقاومت های نزدیک سهم  156 -160 :  تومان می باشد .

با توجه به تایم فریم هفتگی نیزبه نظر می رسد سهم متواند یک رشد موقتی داشته باشدو سپس تا کف کانال یعنی قیمت 112 تومان ممکنه ریزش داشته باشد . مگر اینکه خبر خوب ومهمی کل گروه رو مثبت کند.

نتیجه گیری : بهترین تصمیم در حال حاضر شکیبا بودن هست تا سهم روند خود رو شکل داده و یا به زیر 130 نفوذ کند و یا بالای 167 تثبیت شود ، چنانچه در 1 ماه آتی کمتر از 130 تومان نشود میتوان این محدوده را به عنوان حمایت معتبر سهم مد نظر قرار داد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70