۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 17 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تسریع در بازگشایی نمادهای معاملاتی در دستور کار سازمان بورس

تسریع در بازگشایی نمادهای معاملاتی در دستور کار سازمان بورس
کد: 23886   تاریخ انتشار :۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰

 به گزارش TSEpress   مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: روند بازگشایی نمادهای معاملاتی به دستور ریاست سازمان بورس تسریع شده است.

محسن خدابخش با بیان اینکه توقف نمادهای معاملاتی در بازار سهام باید زمان کوتاهی را به خود اختصاص دهد، عنوان کرد: به منظور حفظ امنیت سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همواره از طریق راهکارهای منطقی باید به دنبال رفع ناهنجاری‌ها بود.

وی با بیان اینکه کنترل و مدیریت ناهنجاری‌ها بر عهده ناظر بازار سهام است، عنوان کرد: هر ناشری که اطلاعات و مستندات مالی خود را به طور کامل به بازار سهام ارایه دهد، نماد معاملاتی آن به سرعت بازگشایی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول خبرپراکنی‌ها در مورد اختلاف نظر برخی مدیران بانک‌ها از جمله بانک صادرات با اقدام‌های سازمان بورس بی اساس بوده و با وجود برخی نگاه‌ها از سوی مدیران بانک های دیگر اما همواره قواعد قانون و مقررات حاکم است.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

بازار سرمایه   بورس   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219