۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تصمیم وزارت صنعت برای مدیرعامل ایران خودرو

تصمیم وزارت صنعت برای مدیرعامل ایران خودرو
کد: 27505   تاریخ انتشار :۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۰

در جلسه‌ای که شنبه شب گذشته در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد علاوه بر تغییر مدیرعامل گروه صنعتی سایپا و برخی از اعضای هیات مدیره این شرکت، تصمیمات دیگری نیز اتخاذ شد.

به گزارش TSEpress  به گفته برخی از منابع آگاه تغییرات مدیریتی در خودرو‌سازی‌های کشور در برنامه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم قرار داشته حال آنکه چه کسی جایگزین مدیران فعلی شود، پروسه تغییرات مدنظر وزیر را طولانی کرد. در هر حال شنبه شب گذشته در جلسه‌ای که با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه تشکیل شد، در شرایطی با حضور هیات مدیره سایپا رای به محسن قاسم جهرودی به‌عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی سایپا و همچنین تغییر دو عضو هیات مدیره این شرکت داده شد که تصمیماتی نیز در مورد معاون وزیر صنعت در امور صنایع، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همچنین مدیرعامل ایران خودرو گرفته شده است. به‌طوری که برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طبق تصمیمات ماخوذه محسن صالحی نیا به‌عنوان معاون صنایع وزیر در سمت خود ابقا خواهد شد و منصور معظمی نیز که هم‌اکنون به‌عنوان مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این شرکت مشغول به کار است نیز در سمت خود باقی بماند. هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز که در دولت یازدهم جانشین جواد نجم‌الدین شد و از ابتدای دولت دوازدهم نیز شایعاتی پیرامون تغییر وی به گوش می‌رسید، طبق رای‌گیری شنبه شب گذشته در سمت خود ابقا شد. بدین ترتیب هاشم یکه زارع همچنان مدیرعامل ایران خودرو خواهد ماند.

ایران خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70