#
#
اخبار اقتصادی بورس

تمام خبرهای مجمع رتاپ

تمام خبرهای مجمع رتاپ
کد: 25560   تاریخ انتشار :۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳

 مدیرعامل رتاپ در مجمع  اعلام کرد قرارداد وزارت بهداشت با رتاپ برای صدور کارت هوشمند سلامت بود که بالغ بر ۴۶هزار شرکت و موسسه وارگانهای دولتی پوشش میدهد  آقای قنبریان گفت این قرارداد بسته شده ومراحل پایانی  طی میکند که  نماینده سازمان بورس به بخش افشای اطلاعات شرکت ایراد گرفت وگفت این اطلاعات باید حتما از طریق کدال اعلام بشود .
 به گزارش TSEpress   مجمع  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پر از خبرهایی بود که روزهای خوبی را برای سهامداران این شرکت نوید می دهد .
*صدور انواع کارتهای پرداخت بین المللی ( ویزا کارت و مسترکارت )تا یک ماه آینده برای اولین بار درکشور توسط تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری یک شرکت معتبر بین المللی خارجی ( ایزیکو ) * قرارداد جدید  با ۳ بانک*سرمایه گذاری رتاپ وراه اندازی ۵۰۰شعبه ای پاساژ الکترونیکی وفیزیکی kala.irبرای اولین بار در کشور *قرارداد طراحی نرم افزار وپرتال شرکتهای مخابرات ایران .سایپا .مجموعه فروشگاههای کوروش .آسیاتک. شاتل.و...... *توسط رتاپ برای اولین بار در کشورراه اندازی پرتال ملی خیریه وقرارداد با تمام موسسه های خیریه کشور. *راه اندازی پرتال مخابرات ایران توسط رتاپ و پرداخت تمام سود حاصل از تراکنشها سایت tci.irبه حساب تجارت الکترونیک پارسیان
*راه اندازی پرتال ملی قبوض برای اولین بار درکشور.
*رونمایی از قرارداد  با سازمان زندانهای کشور و صدور حامی کارت برای تمام زندانیان ونصب دستگاههای پوز رتاپ در تمامی زندانهای کشور.
*ورود به حوزه پرداخت ونصب دستگاه کارتخوان جایگاه داران سوخت وقرارداد مستقیم با جایگاه داران به جای قرارداد با شرکت نفت
*سرمایه گذاری وهمکاری در گیف کارتهای برند کادونا که رتاپ کارتهای این برند را صادر می کند  ومدیر عامل رتاپ در  مجمع اعلام کرد که تبلیغ این برند را در  سریال عاشقانه شروع کردیم و داریم توی رسانه ها تبلیغ میکنیم.
*ورود رتاپ به بخش صندوق های فروشگاههی به طوری که  مدیرعامل شرکت از نصب تعدادی ازاین صندوق ها خبر داد.
*رونمایی از پروژه mvno و اولین سیمکارت رتاپ تو ۲۴ شهریور همزمان با سالگرد تاسیس بانک پارسیان
*رتاپ در بین رقبا بیشترین پوزهای مجهز به NFC را در اختیار دارد و برای سایر پوزهای که به این تکنولوژی مجهز نیستند، ابزاری تهیه شده که این امکان را بر روی همه پوزها فراهم کند.
*گیفت کارتGift Card Mall کارت هدیه کارت‌هایی است که بدون نیاز به مراجعه با بانک قابل از فروشگاه‌های قابل خریداری است و رتاپ به‌عنوان عامل اجرایی این طرح از طرف بانک پارسیان این کارت‌ها را منتشر کرده است.
*خدمات کارت به کارت اپلیکیشن تاپ به زودی تا چند روز آینده راه اندازی می شود  و سود زیادی از کارمزد تراکنشها به دست آورد .

تجارت الکترونیک پارسیان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر