۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

حساب بانکی پالایشگاه‌های ایران معمولاً ۴ ماه از سال بسته است

حساب بانکی پالایشگاه‌های ایران معمولاً ۴ ماه از سال بسته است
کد: 17945   تاریخ انتشار :۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۵

یک مدیر مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بسته‌شدن حساب‌های پالایشگاهها را مورد عادی طی چند سال اخیر دانست و گفت: آخرین باری که سازمان امور مالیاتی اقدام به مسدود کردن حساب‌ها کرد مربوط به دو ماه پیش بود.

ببه گزارش TSEpress  به نقل ازخبرگزاری تسنیم، سازمان امور مالیاتی در زمینه دریافت مالیات بر ارزش افزوده و مالیات‌های وضع‌شده روی فعالیتهای پالایشی، در چند سال اخیر اختلاف حسابهای بسیاری با 9 پالایشگاه نفت کشور و همچنین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیدا کرده است. به‌موجب این اختلاف حساب‌ها، سازمان امور مالیاتی بارها اقدام به بستن حساب‌های بانکی پالایشگاههای کشور کرده و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز با مسدودی حساب از سوی این نهاد مالی مواجه شده است. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از چرایی به وجود آمدن این مسئله نشان می‌دهد که حساب بانکی پالایشگاه‌های ایران معمولاً 4 ماه از سال بسته است و یک مدیر مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران که نخواست نامش فاش شود، بروز این مسئله را مورد عادی طی چند سال اخیر دانست و گفت: آخرین باری که سازمان امور مالیاتی اقدام به مسدود کردن حساب‌ها کرد مربوط به دو ماه پیش بود. به‌گفته وی، این مسئله به روالی عادی در کار شرکت‌های پالایشی تبدیل شده به‌طوری که هر چند وقت یک بار سازمان امور مالیاتی حساب‌ها را مسدود می‌کند و دوباره با رایزنی‌ها، حساب‌ها باز و فعال می‌شوند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70