۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

حضور اعضای کمیسیون اقتصادی در سازمان بورس

حضور اعضای کمیسیون اقتصادی در سازمان بورس
کد: 12143   تاریخ انتشار :۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵

 

به گزارش TSEpress به نقل ازخبرگزاری فارس؛اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، طی امروز سه شنبه با هدف بررسی راهکار ارتقای بازار سرمایه در برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه 95، در محل سازمان بورس و اوراق بهادار با محمد فطانت ریاست این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت بازار ارائه و از تصمیمات اخذ شده در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از بازار سرمایه تشکر کرد.

محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و عضو شورای عالی بورس، در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار فارس گفت: در این جلسه  با ارائه پیشنهادی به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفته شد که بازار سرمایه نیازمند تصویب قوانین و مقرراتی است که با کمک آن، بازار سرمایه توسعه یافته و در آینده شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر این بازار باشیم.

وی افزود: در این جلسه در راستای تعامل های دو جانبه و موضوع قوانین بازار سرمایه مباحثی مطرح شد که در مجموع نتایج مثبتی در بر داشت.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70