۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خودروسازان به فکر ارتقای کیفیت باشند/ اداره سرخآبی ها هزینه سرسام آور دارد

خودروسازان به فکر ارتقای کیفیت باشند/ اداره سرخآبی ها هزینه سرسام آور دارد
کد: 5173   تاریخ انتشار :۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اداره سرخآبی ها هزینه سرسام آوری را برای خودروسازان به همراه دارد، گفت: حضور مجدد خودروسازان در عرصه های ورزشی به صلاح صنعت و ورزش نیست.

  به گزارش TSEpress    عزیزاکبریان درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،ازحضور خودروسازان در مزایده باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: این خودروسازان مالک باشگاه‌های پیکان و سایپا هستند و دلیلی ندارد که مجددا در عرصه های ورزشی ورود کنند.

اداره تیم های سرخآبی هزینه‌های سرسام آوری را به خودروسازان تحمیل می کند

نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی افزود: امروز صنعت خودروسازی کشور با هزاران مشکل دست به گریبان بوده که یکی از اصلی ترین آنها، تامین نفدینگی است، پس دلیلی ندارد که این شرکت ها به حوزه ورزش ورود کنند.

وی تصریح کرد: اداره تیم های استقلال و پرسپولیس هزینه های سرسام آوری را به خودروسازان تحمیل می کند و از همین رو مخالف واگذاری سرخآبی ها به ایران خودرو و سایپا هستیم.

خودروسازان تنها به فکر تقویت باشگاه‌های خود باشند

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان به فکر توسعه صنعت کشور باشند، گفت: اکنون انتظار مردم از خودروسازان ارتقای کیفیت به منظور رقابت با خودروهای وارداتی است،لذا در شرایط کنونی خودروسازان تمام داشته‌های خود را صرف ساخت خودروهای جدید و ارتقای کیفیت کنند.

این نماینده مردم درمجلس نهم افزود:حضور مجدد خودروسازان درعرصه‌های ورزشی به صلاح صنعت و ورزش نیست و بهتر است که خودروسازان تنها به فکر تقویت باشگاه‌های خود باشند و دلیلی برای خرید دو برند به نام های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا درمجلس گفت:ما معتقدیم که فروش سرخآبی ها به خودروسازان به مصلحت نیست،اما تصمیم نهایی برعهده مراجع ذیصلاح است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219