۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خودروهای جدید سایپا استانداردهای اروپایی را پاس می‌کند

خودروهای جدید سایپا استانداردهای اروپایی را پاس می‌کند
کد: 23761   تاریخ انتشار :۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۳

مگاپلتفرم سایپا برای پاس کردن استانداردهای اروپایی هیچ مشکلی نخواهد داشت و امیدواریم محصولات بر روی این پلت فرم مورد استقبال ایرانیان قرار خواهد گرفت.

مهدی جمالی ضمن اعلام این مطلب گفت: سایپا اعتقاد راسخی به اقتصاد مقاومتی دارد و بر این عقیده است که جوانان و مهندسان ایران این توانایی را دارند که دست به طراحی خودرو زده و محصولات بومی تولید کنند. وی ادامه داد: در سایپا برای اولین بار بالاترین رقم توسعه محصول در سال ۹۵ رقم خورد که در بودجه شرکت پیش بینی شده بود.

مدیر عامل سایپا از طراحی مگاپلتفرم در سایپا خبر داد و افزود: با نهایی شدن این اتفاق، می توانیم سالانه ۲ محصول به بازار عرضه کنیم و خوشحالم که اعلام نمایم در سال جاری اولین محصول از این پلت فرم ۱۰۰ درصد ایرانی و سایپایی وارد بازار می شود. وی تصریح کرد: این مگاپلتفرم می تواند تمام استانداردهای اروپایی را پاس کند. جمالی تاکید کرد: سایپا سال هاست برای تولید این مگاپلتفرم سرمایه گذاری کرده است و در برنامه شرکت های خودروساز سالانه ۳ درصد از فروش خود را برای بخش تحقیق و توسعه هزینه می کنند و در سایپا نیز درصد مناسبی از فروش برای بخش تحقیق و توسعه هزینه می شود.

رشد ۵۷ درصدی تولید سایپا در سال ۹۵

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از رشد خیره کننده صنعت خودروسازی در سال گذشته گفت و افزود: سایپا نیز رقم های خوبی را در سال گذشته تجربه کرده است و در تولید ۵۷ درصد و در فروش ۱۲۰ درصد رشد داشته است. وی ادامه داد: در سالی که گذشت به دلیل بروز برخی مشکلات در عراق، سوریه و ونزوئلا، میزان صادرات محصولات سایپا کاهش داشته است اما در سال جاری با اجرای برنامه های جدید به خصوص در کشور عراق به دنبال بهبود رقم صادراتی خود خواهیم بود.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

. . پرشینخودرو

سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70