۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خودروهای شورولت و اُپل در راه ایران

خودروهای شورولت و اُپل در راه ایران
کد: 14778   تاریخ انتشار :۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲

سازمان توسعه تجارت پس از بررسی درخواست‌های ارایه شده در خصوص واردات دو مدل خودروی شورولت و یک مدل خودرو اُپل آلمان، مجوز واردات آنان را صادر کرد.

  به گزارش  TSEpress  و به نقل از، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این سازمان در نامه‌ای به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران، اعلام کرده است: با توجه به نامه دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه درخصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری Chevrolet، با رعایت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل‌های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار دوره زمانی 29 آذرماه 98، اقدام شود.

نیروی محرکه اعلام کرده است که واردکننده در نظر دارد دو مدل خودرو شورولت AVEO و  TRAX کره جنوبی را در حجم موتورهای 1400 تا 1800 در دو گروه شاسی‌بلند و هاچ‌بک وارد کشورمان کند.

در مجوز صادر شده درخصوص خودرو اُپل هم آمده است: با توجه به نامه صنایع خودرو و نیرو محرکه در خصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری OPEl، طبق قوانین و مقررات اقدامات شود.

خودرو درخواستی برای این برند نیز insignia limousine nbبا حجم موتور 1998 اعلام شده است.

خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70