۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

دو محصول جدید در خط تولید سایپا

دو محصول جدید در خط تولید سایپا
کد: 24894   تاریخ انتشار :۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:  کارخانه ما در الجزایر طراحی شده و کمتر از یکماه دیگر در الجزایر افتتاح خواهد شد که با مطالعه اقتصادی بوده و ۹۹ درصد از سرمایه گذاری آن با طرف خارجی بوده است.

به گزارش  TSEpress  مهدی جمالی شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره تولید خودروی داخلی با استفاده از ظرفیت های فنی- مهندسی دغدغه همه ما بوده است، اظهار کرد: از همین رو گروه خودروسازی سایپا سال گذشته از محصول کوییک رونمایی کرد و به زودی نیز دو خودروی جدید روانه بازار خواهد کرد. جمالی با اشاره به بالا بردن سطح کیفی خودروهای تولید داخل، تصریح کرد: تلاش ما براین بوده که با اصلاح پلتفرم ها و جایگزینی پلتفرم های جدید بر میزان کیفیت محصولات خود بیافزاییم در عین حال با برنامه ریزی ها بر یکفیت محصولات فعلی خود افزوده ایم و براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه خودروسازی سایپا از نظر کیفی ۸ رتبه رشد داشته است گرچه این برای ما کافی نیست و تلاش ما ادامه خواهد داشت. به نقل از خودروکار، او با بیان اینکه رقابتی کردن فضای صنعت خودرو یکی از دغدغه های فعالین صنعت خودرو است، گفت: در این راستا ما مذاکرات خوبی را با شرکت های خودروساز خارجی داشته ایم و به زودی نیز قرارداد ما با سیتروئن وارد فاز اجرایی می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به همکاری با قطعه سازان، توضیح داد: با به نتیجه رسیدن برجام، بسیاری زا قطعه سازان بزرگ دنیا آماده مذاکره با ما در زمینه قطعه سازی هستند و همین امروز ما کلنگ کارخانه تولید سه میلیون رینگ آلومینیوم در کشور را در خرمشهر به صورت ۵۰-۵۰ با طرف خارجی به زمین زدیم.

خودرو   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219