۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

دیدار طیب‌نیا با رئیس دولت امارات/ برگزاری اجلاس گازی در تهران

دیدار طیب‌نیا با رئیس دولت امارات/ برگزاری اجلاس گازی در تهران
کد: 5927   تاریخ انتشار :۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۰

وزیر اقتصاد دعوتنامه رئیس جمهور از رئیس دولت امارات برای شرکت در اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز را تسلیم وی کرد.

به گزارش TSEpress به نقل از  خبرگزاری مهر، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور با شیخ منصور بن زاید آل نهیان معاون نخست وزیر و وزیر امور ریاست امارات دیدار و دعوتنامه رئیس جمهور برای شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات عربی متحده برای شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز در تهران را تسلیم کرد. در این ملاقات، طیب نیا سلام‌های صمیمانه رئیس جمهور را به مقامات عالی امارات ابلاغ و بر گسترش بیش از پیش روابط حسنه دو کشور تاکید کرد. وی با اشاره به نقش بسیار مهم گاز در تامین انرژی جهانی، برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران برای حل مشکلات فرارو و اتخاذ تصمیم های اساسی در خصوص انرژی گاز را تعیین کننده دانست و اظهارداشت: حضور موثر سران کشورهای صادر کننده گاز در اجلاس تهران می تواند بر ارتقاء جایگاه این مجمع بیفزاید. شیخ منصور بن زاید آل نهیان معاون نخست وزیر امارات نیز با تاکید بر روابط دوستانه دو کشور، بر مشارکت سطح عالی دولت امارات در اجلاس تهران تاکید کرد وی روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری دو کشور را شرایط مطلوبی توصیف کرد و ضمن تاکید بر تعمیق روابط دو جانبه برای پیشبرد برنامه های رئیس جمهوری ایران،  آرزوی موفقیت کرد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70