۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد 140 درصدی تولید انواع کامیون در "خاور"

رشد 140 درصدی تولید انواع کامیون در
کد: 20011   تاریخ انتشار :۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۱

تولید خودروهای سنگین در مرداد ماه امسال افزایش یافته است. تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل افزایش یافته و با رشد ۱۴۰.۵ درصدی از ۱۱۱ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۲۶۷ دستگاه رسیده است.

  به گزارش TSEpress و به نقل از ایسنا، مرداد ماه امسال تولید انواع کامیون در ارس خودرو دیزل نیز با رشد ۲۱۵۰ درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۴۵ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۷۵ دستگاه افزایش یافته است.

تولید این محصولات در تیراژه دیزل نیز با رشد همراه بوده و با افزایش ۲۵ درصدی از هشت دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۱۰ دستگاه رسیده است.

همچنین تولید انواع کامیون در ماموت نیز رشد داشته و با افزایش ۶۶۶.۷ درصدی از ۱۲ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۹۲ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت اما تولید کامیون در دو شرکت سایپا دیزل و گروه بهمن کاهش یافته است. تولید این محصولات در سایپا دیزل با کاهش ۱۶.۴ درصدی از ۲۸۱ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۲۳۵ دستگاه رسیده است.

تولید انواع کامیون در گروه بهمن نیز با کاهش ۲.۳ درصدی همراه بوده و از ۳۵۴ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۳۴۶ دستگاه کاهش یافته است.

.

ما را در تلگرام همراهی کنید :  https://telegram.me/tsepress

ایران خودرو دیزل   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219