۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رنو دو محصول ویژه بازار ایران می سازد

رنو دو محصول ویژه بازار ایران می سازد
کد: 24726   تاریخ انتشار :۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۹

رنو در شرایطی از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی فعالیت جدید خود را در خودروسازی کشور آغاز خواهد کرد که قصد دارد دو محصول مخصوص برای مشتریان ایرانی تولید کند.

به گزارش TSEpress  طبق برنامه اولیه رنو برای فعالیت جدیدش در ایران، قرار است دو محصول مخصوص برای مشتریان داخلی طراحی و تولید و عرضه شود. سیمبول و داستر دو محصولی به شمار می روند که رنویی ها قصد دارند مدل های جدید آنها را فقط در ایران به تولید برسانند.
هرچند این دو خودرو هم اکنون نیز در بازار کشورهای مختلف به چشم می آیند، با این حال رنو می خواهد مدل های جدید آنها را با طراحی متفاوت و تغییرات فنی، در ایران به تولید برساند. به عبارت بهتر، سیمبول و داسترهای جدید رنو (با ظاهری متفاوت و تغییرات فنی) فقط در ایران به تولید خواهند رسید و رنو در سایر خطوط تولید خود (چه در فرانسه و چه در سایر کشورها) از این محصول پذیرایی نخواهد کرد.
به نظر می رسد اگر رنو بتواند سیمبول و داسترهای مختص ایران را با قیمت و کیفیتی مناسب بازارهای بین المللی تولید کند، امکان صادرات آنها به سایر بازارها وجود خواهد داشت. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، پروژه رنو مبنی بر تبدیل ایران به پایگاه صادراتی این شرکت در خاورمیانه، کلید خواهد خورد و در آینده، خودروهای بیشتری از کشور راهی بازارهای بین المللی می شوند.
رنویی ها اما به جز سیمبول و داستر، خودرویی دیگر به نام کوئید را نیز در ایران به تولید خواهند رساند و گفته می شود این محصول در مقایسه با مدل های مشابه در هند و برزیل، از کیفیت مناسب تر و طبعا قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

خودرو   رنو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.