۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 27 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رونمایی و آغاز تولید انبوه ساندروStepway در پارس‌خودرو در هفته جاری

رونمایی و آغاز تولید انبوه ساندروStepway در پارس‌خودرو در هفته جاری
کد: 19715   تاریخ انتشار :۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

طی هفته جاری پارس خودرو یک رنو دیگر را به سبد محصولاتش اضافه می کند. نام محصول جدید پارس خودرو ساندروStepway  می باشد که یک کراس اور شهری است و قابلیت هایش در پیمایش زمین های نامسطح بیش از یک خودروی معمولی است.

    به گزارش  TSEpress  و به نقل از ایلنا، حدود یک سال از تولید ساندرو در شرکت پارس خودرو گذشته و این خودرو حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین هاچ بک ها در بازار ایران شده است.   کیفیت ساخت بالا، دوام مناسب قطعات و البته خوشنامی برند اروپایی رنو باعث شده ساندرو  به یکی از  محبوب ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شود و برهمین اساس پارس خودرو قصد دارد نسخه جدیدی از ساندرو را در کلاس کراس اوور راهی بازار کند. مهرداد قیدر قائم مقام معاونت تولید و مدیر پروژه این خودرو گفت: محصول جدید ساندروStepway  نام دارد و یک کراس اور شهری است که قابلیت هایش در پیمایش زمین های نامسطح بیش از یک خودروی معمولی است. این خودرو از پیشرانه K4M با 1.6 لیتر حجم و 105 اسب بخار نیرو بهره می برد که امتحانش را پس داده است.

وی افزود: این خودرو در بخش سیستم تعلیق مورد بازنگری قرار گرفته و حدود 5 سانتی متر نسبت به ساندرو ارتفاع بیشتری دارد.

قیدر با اشاره به تغییرات انجام شده در گیربکس خودرو خاطرنشان کرد: این خودرو در مدل اتوماتیک از گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک بهره می برد  اما در مدل دنده ای مجهر به آخرین نسخه گیربکس 5 سرعته دستی است که صرفاً برای این خودرو طراحی شده است.

قیدر در خصوص برتری این خودرو نسبت به سایر  رقبا در بازار تصریح کرد: با توجه به سابقه درخشان همکاری پارس خودرو و رنو این خودرو در مقوله کیفیت برتری محسوسی نسبت به رقبا در بازار دارد و پیش بینی می شود محصولی بی رقیب در بازار خودرو کشور شود.

 گفتنی است در هفته جاری و طی مراسمی ساندرو استپ وی رونمایی و تولید انبوه آن آغاز خواهد شد.

 

پارس خودرو   رنو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219