۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رکوردزنی "آریا" در پرداخت سود سهامداران

رکوردزنی
کد: 46015   تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۳

  •  ۹۳۰ هزار سهامدار آریا سود گرفتند
  • سود نقدی سهامداران حقیقی "آریا"، ۱۰ روز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت شد.
  • به گزارش اخبار بورس ،حامد جمالی مدیر مالی شرکت پلیمر آریاساسول گفت: همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه آریا در ۲۸ اردیبهشت ماه جاری، تقسیم ۱۱،۵۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید که بر این اساس ۹۶ درصد سود بین صاحبان سهام تقسیم شد. جمالی افزود: همچنین به منظور رفاه حال سهامداران آریا، پرداخت سریع سود نقدی مصوب مجمع از طریق سامانه سجام در دستور کار قرار گرفت بر اساس برنامه زمانبندی منتشره در سامانه کدال، سود سهام سهامداران حقیقی شرکت پلیمر آریا ساسول در ۸ خرداد ۱۴۰۰ از طریق سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی که سهامداران در سامانه سجام اعلام نموده‌اند، واریز شد. مدیر مالی شرکت پلیمر آریاساسول بیان داشت: از حدود یک میلون نفر سهامداران حقیقی آریا سود نقدی حدود ۹۳۰ هزار نفر به حساب بانکی آنان واریز و سود سهام حدود ۷۰ هزار نفر دیگر نیز در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام خود را تکمیل کنند به حسابی که در سامانه سجام اعلام داشته‌اند، واریز خواهد شد. همچنین سود سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سبدگردان‌ها و سایر سهامداران حقوقی نیز بر اساس اطلاعیه زمانبندی پرداخت سود منتشره در سامانه کدال در وجه شماره حساب بانکی معرفی شده توسط آنان پرداخت می‌شود.

نظرات(1)

  1. فردین گفت:

    این شرکت ثابت کرده که واقعا به سهامدارش اجترام میذاره پارسال هم که عرضه اولیه شد سود سهام رو از طریق سجام پرداخت کرد .حالا این یک طرف از نظر زمانی هم در سریعترین زمان سود پرداخت شد . دمشون گرم . اینطوری ادم حس امنیت داره از نگه داری این سهم تو سبدش و تو بالا پایین بازار خیالش راحته با شرکت درست حسابی طرفه . کما این که از نظر حمایت حقوقیش هم این سهم تو بدترین دوره های یکسال اخیر نقدشونده تر از خیلی از سهما بود و هیچوقت دغدغه صف فروش ینگین نداشتی.

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70