۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سایپا-سیتروئن به کجا رسید؟

سایپا-سیتروئن به کجا رسید؟
کد: 23304   تاریخ انتشار :۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲

در حالیکه قرار است سایپا بخشی از سهام خود را به شرکت سیتروئن واگذار نماید و آنگونه که گفته می‌شود، سیتروئن در دور جدید همکاری‌های خود با سایپا بخشی از سهام شرکت سایپا کاشان را خریداری میکند، اما هنوز خبری از عملیاتی شدن این قرارداد نیست.

به گزارش TSEpress  دیروز معاون وزیر صنعت از عملیاتی شدن این قرار داد خبر داد و اظهار کرد: قرارداد اصلی سایپا و سیتروئن امضا شده و اکنون در حال بررسی فنی- اقتصادی ۱۹ قرارداد زیرمجموعه دیگر هستند و به احتمال زیاد این قرارداد در اردیبهشت ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد. امروز نیز مدیرعامل سایپا در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی سایپا در رابطه با آخرین وضعیت قرارداد سایپا با سیتروئن اظهار کرد: این قرارداد در مراحل نهایی است و تا پایان سال جابه‌جایی مبالغ یورویی و انتقال سهام به طرف فرانسوی صورت خواهد گرفت. در هر صورت به نظر می رسد همچنان باید منتظر امضاء رسمی قراردادهای جدید خودروسازان بود؛ قراردادهایی که در صورت امضا در اویل سال ۹۶ میتوانند لقب بهار خودرویی را به خود اختصاص دهند.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

 

سیتروئن-سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70