۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ستاره خلیج فارس اولویت اول وزارت نفت

ستاره خلیج فارس اولویت اول وزارت نفت
کد: 435   تاریخ انتشار :۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۰

  • به گزارش TSEpress  و به نقل از شانا :
  • اوایل هفته آینده بررسی بیش از یکصد طرح صنعت نفت برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کمیته چهارنفره معاونت برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری آغاز می شود.
  • مدیرکل برنامه ریزی استراتژیک وزارت نفت میدانهای غرب کارون، میدانهای مشترک و پالایشگاه ستاره خلیج فارس را از اولویتهای نخست وزارت نفت عنوان کرد و گفت: طرحهای صنعت نفت پس از تصویب در کمیته های چهار نفره معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای تصویب به شورای اقتصاد ارسال می شود.
  • مدیرکل برنامه ریزی استراتژیک وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به این که بیش از یکصد طرح در قالب اقتصاد مقاومتی در بخشهای مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش تعریف شده است، اظهار کرد: این طرحها پس از نهایی شدن در وزارت نفت برای بررسی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال شد و طبق برنامه قرار است اوایل هفته آینده در کمیته چهار نفره بررسی شود. سعید قوام پور درباره این که کمیته چهار نفره شامل چه افرادی می شود، اظهار کرد: سه نفر از دولت و یک نفر از معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در این کمیته چهار نفره برای بررسی بیشتر طرحها حضور دارند. وی در این باره که در کمیته های چهار نفره درباره چه موضوعهایی بحث می شود، گفت: نوع طرح، محل تامین مالی طرح، میزان منابع برای اجرایی شدن هر طرح، قوانین و احکام برای اجرایی شدن بعضی از طرحها مسائلی هستند که درباره آن بحث و گفتگو می شود.  

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70