۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سفر ناگهانی مدیرعامل پژو به ایران

سفر ناگهانی مدیرعامل پژو به ایران
کد: 24295   تاریخ انتشار :۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۱

مدیرعامل پژو و هیات همراه وی در حالی در سکوت خبری وارد ایران شدند که طی این سفر، جلساتی میان آنها و مسوولان ایران ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو)، برگزار و طرفین برنامه‌های خود را برای آغاز عرضه محصولات جدید مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر این اساس، ژان فلیپ ایمپارتو و مسوولان ایرانی ایکاپ، در نشست مشترک خود به بررسی مسائلی مانند خطوط تولید و چگونگی عرضه خودروهای جدید پژو در ایران، نحوه ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها و همچنین تبلیغات مربوطه، پرداخته‌اند. به نقل از خودروکار، مدیرعامل پژو همچنین ضمن بازدید از نمایندگی منتخب ایکاپ، از نزدیک امکانات و شرایط موجود برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات جدید پژو را مورد بازدید قرار داده است.
همچنین گفته می‌شود یکی دیگر از مسائل مطرح شده میان مدیرعامل پژو و مسوولان ایکاپ، زمان عرضه اولین خودرو جدید این شرکت فرانسوی در ایران بوده است. ایران خودرو و پژو که پس از توافق هسته‌ای و برجام، قرارداد جدیدی را با یکدیگر امضا کردند، قصد دارند در فاز همکاری تازه خود، پنج محصول را روانه بازار ایران کنند. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد پژویی‌ها بر خلاف همکاری قبلی، این بار قصد دارند نظارت بیشتری روی تولید و عرضه محصولات خود در ایران داشته باشند.به عبارت بهتر، خودروساز فرانسوی نمی‌خواهد برخی تجربه‌های ناخوشایند در مشارکت قبلی اش با ایران خودرو را تکرار کند و از همین رو این بار حساسیت بیشتری را روی مسائلی مانند کیفیت خودروها و خدمات پس از فروش لحاظ کرده و خواهد کرد تا حضوری متفاوت را در ایران داشته باشد.

پژو   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219