۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سهام‌فروشی در فرابورس قانونی می‌شود

سهام‌فروشی در فرابورس قانونی می‌شود
کد: 6633   تاریخ انتشار :۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۵

به گزارش TSEpress به نقل از ملت بازار، امیر هامونی با اشاره به ضرورت پیشگیری از معاملات وکالتی سهام در خارج از بازار سرمایه عنوان کرد: رواج این معاملات خارج از بازار متشکل و شفاف بورس و فرابورس بسیار خطر ناک و پر مخاطره بوده و جلوگیری از آن عزم جدی همه نهاد های قانونی و نظارتی از جمله دفتر خانه های ثبتی را می طلبد.

وی در برابر پرسشی مبنی بر اینکه برای ممانعت از رواج پدیده سهام فروشی و معاملات این چنینی در بازارهای محلی و غیر متشکل چه اقدام‌هایی صورت گرفته است؛ پاسخ داد: فرابورس تلاش می کند تا با راه اندازی بازار نوظهور این امکان را برای بنگاههای خرد اقتصادی فراهم آورد تا از مسیر این بازار معاملات سهام خود را به طور مستقیم و بدون دغدغه بر روی تابلوی معاملات درج کنند.

در عین حال این امکان بوجود می آید تا از این پس هیچ پذیره نویسی برای سهام شرکت ها در بازارهای غیر متشکل و خارج از بورس و فرابورس صورت نگیرد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219