#
#
اخبار اقتصادی بورس

شرکتهای بزرگ تالار شیشه‌ای معرفی شدند

شرکتهای بزرگ تالار شیشه‌ای معرفی شدند
کد: 23292   تاریخ انتشار :۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۴۰

ببه گزارش TSEpress  به نقل از  خبرگزاری تسنیم؛ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اسامی ۲۰ شرکت بزرگ بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را در پایان بهمن ماه ۹۵ اعلام کرد که بر این اساس  شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ارزش بازار ۲۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همچنان جایگاه خود را در صدر جدول بزرگان شرکت های بورسی حفظ کرده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران نیز با ۱۳۷ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال و بانک ملت با ۱۱۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم رده‌بندی بزرگترین شرکتهای بورسی قرار دارند.

همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۱۰۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، مخابرات ایران با ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال، پتروشیمی فجر با ۹۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال و ملی صنایع مس ایران با ۹۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در رتبه‌های چهارم تا ششتم ایستادند.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی مارون هم با ارزش بازار ۱۲۷ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال همچنان درصدر بزرگترین شرکتهای فرابورسی قرار دارد و پتروشیمی زاگرس با ۴۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ۳۷ هزار و ۶۵ میلیارد ریال در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین شرکتهای فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی امیر کبیر، تولید نیروی برق دماوند، ذوب آهن اصفهان و بانک آینده در مکان های چهارم تا هشتم برترین شرکت های فرابورسی ایستادند.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

اقتصاد   اقتصاد ایران   بانک مرکزی   بورس   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر