۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل تشکیل می‌شود

شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل تشکیل می‌شود
کد: 26918   تاریخ انتشار :۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵

تشکیل شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل یک فرصت قانونی است که برنامه ششم توسعه اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی جمهوری اسلامی در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت گذاشته است.

به گزارش TSEpress  و به نقل از تسنیم، حمید فتاحی؛ عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: هم‌اکنون اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل در هیئت مدیره و شورای معاونین وزارتخانه در حال تدوین و تطبیق با قوانین مربوطه است. عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: تشکیل این شرکت یک فرصت چشمگیر برای استفاده از موقعیت ژئوپولیتیک ایران به عنوان نقطه اتصال شرق آسیا و اروپا محسوب می‌شود. وی افزود: دست و پا گیر بودن قوانین دولتی عملا چابکی و به روز بودن را از شرکت‌های دولتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی سلب می‌کند و آنها را از استفاده از فرصت‌ها ژئوپولیتیکی در منطقه محروم می‌کند و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز به واسطه این ممنوعیت‌ها نتوانست به عنوان یک شرکت چابک در حوزه‌های زیرساختی و حاکمیتی وارد شود و از مزایای قانونی و جغرافیایی کشورمان استفاده کند. عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل از یک سو از طریق ارتباط با حاکمیت و از سوی دیگر به عنوان یک بنگاه خصوصی می‌تواند امکان حضور بین‌المللی داشته باشد، تا علاوه بر اشتغال‌زایی، درآمدزایی و هم‌‌افزایی در کشور، فرصت‌های جدیدی در حوزه ترانزیت ارتباطات در منطقه و بین‌الملل برای کشورمان فراهم کند.

ارتباطات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70