۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

شنیده های بازار 22 دی(1)

شنیده های بازار 22 دی(1)
کد: 1468   تاریخ انتشار :۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۸

  • بر اساس آخرین خبرها شرکت های دارویی با کاهش قیمت نفت تعدیل مثبت دارند و وضعیت آنها مناسبتر خواهد شد دلیل آن هم این است که مواد اولیه شرکت های دارویی عمدتا شیمیایی است که در پی کاهش قیمت نفت نرخ محصولات شیمیایی نیز ارزان شده و باعث افزایش سود آوری دارویی ها خواهد شد .

  • زمزمه هایی از تعدیل مثبت ایران ترانسفو شنیده می شود که ظاهرا این شایعات تایید نشده است.همچنین گویا بحث افزایش سرمایه نیز به پس از مجمع انتخاب اعضای هیئت مدیره موکول شده است وضعیت شرکت ظاهرا مثبت و رو به رشد است اما فعلا تعدیل مثبتی در کار نخواهد بود.
  • شنیده می شود معادن بافق بخشی از محصولات دپو شده خود را به فروش رسانده است و با قیمتهای فعلی دلار تعدیل مثبت خوبی خواهد داشت.همچنین شنیده شده طرح های توسعه ای شرکت به دلیل کمبود نقدینگی فعلا متوقف شده است.
  • شنیده ها حکایت از تحقق فروش بخشی از واحدهای مسکونی و اداری در ثباغ و عدم تحقق پیش بینی درآمد سال مالی 94 توسط مدیران شرکت و کاهش به سطوح کف قیمتی و انتظارات از رشد سهم در آینده نزدیک دارند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70