۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ضرورت متناسب سازی کیفیت و قیمت خودروی داخلی

ضرورت متناسب سازی کیفیت و قیمت خودروی داخلی
کد: 6315   تاریخ انتشار :۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۵

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت متناسب سازی کیفیت و قیمت خودرو در کشور تاکید کرد و گفت: تحقیق و توسعه در صنعت خودروسازی باعث بهتر شدن شرایط می شود،اما باید توجه داشت که مشتریان دیگر تحملی ندارند و باید کیفیت، متناسب با قیمت باشد تا متقاضیان، تمایل به خرید خودروی داخلی داشته باشند.

 به گزارش TSEpress  سیدشریف حسینی درگفت و‌گو باخبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت،ازعدم تناسب کیفیت و قیمت خودروها انتقاد کرد و گفت: هنوز متولی صنعت خودرو در کشور ما مشخص نیست،چراکه دولت،بخش خصوصی و یا شبه دولتی ها در این بخش حضور دارند،اما متولی اصلی این صنعت بطور واضح مشخص نیست.

نماینده مردم اهواز و باوی درمجلس شورای اسلامی افزود:اگر دولت متولی صنعت خودرو نیست،پس چگونه مدیران و اعضای هیات مدیره را انتخاب می کند و اگر خودروسازی ها متعلق به بخش خصوصی هستند اعلام شود تا ما رویه خود را تغییر دهیم.

شهر ازخودروهای چینی  پر شده است

وی با تاکید براینکه شرایط موجود مورد قبول مشتریان نیست،عنوان کرد: خودروهای تولیدی ما از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار دارند،لذا توان رقابت با خودروهای چینی را نداشته و همین موضوع باعث شده که شهر پر از خودروهای چینی شود.

به گفته این نماینده مردم درمجلس نهم،اکنون متقاضیان خودرو از میان دو خودروی هم قیمت،خودروی خارجی را ترجیح می دهند و خودروهای تولیدی در کارخانه‌های داخلی از خودروهای چینی هم کیفیت پایین تری دارند.

مشتریان دیگر تحملی ندارند

عضوهیات رییسه مجلس در ادامه به بازدید خود از دو غول خودروسازی کشور اشاره کرد وگفت: بنده طی این بازدیدها به آینده صنعت خودروسازی درکشور امیدوار شدم،در یکی از خودروسازی ها بخش تحقیق و توسعه پس از 2 سال مجددا راه اندازی شده و امیدوارم که در آینده،توجه بیشتری به کیفیت در صنعت خودرو داشته باشند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس تصریح کرد: تحقیق و توسعه درصنعت خودروسازی باعث بهتر شدن شرایط می شود، اما باید توجه داشت که مشتریان دیگر تحملی ندارند و باید کیفیت،متناسب با قیمت باشد تا متقاضیان، مایل به خرید خودروی داخلی باشند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70