#
#
اخبار اقتصادی بورس

طرح های گسترش ترانزیت ریلی تا 5 میلیون تن

طرح های گسترش ترانزیت ریلی تا 5 میلیون تن
کد: 20234   تاریخ انتشار :۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸

معاون بهره برداری و سیرو حرکت شرکت راه آهن ایران از طرح های گسترش ترانزیت ریلی تا 5 میلیون تن خبر داد.

  به گزارش  TSEpress  و به نقل از روابط عمومی راه آهن ؛ حسین عاشوری گفت : به منظور گسترش فعالیت های حمل و نقل بین المللی شرکت راه آهن و هماهنگی بیشتر با راه آهن‌های منطقه ، تجار و صاحبان بار و نیز دستیابی به اهداف راه آهن در توسعه فعالیت های ترانزیت و گسترش کریدورهای بین المللی ، اداره کل جدید بازرگانی بین المللی تاسیس شد.
در مراسم معارفه نجفی به عنوان مدیر اداره کل بازرگانی بین المللی ، عاشوری ضمن تقدیر از فعالیت‌های علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی از آقای نجفی به عنوان فرد مناسبی برای راهبری این اداره کل، برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های راه آهن در زمینه توسعه حمل‌ونقل ترانزیتی نام برد.
عضو هیت مدیره راه‌آهن؛جذب بار و ایجاد و گسترش ارتباطات حمل و نقل بین المللی با سایر راه آهن‌ها ( بخصوص راه آهن های منطقه )، صاحبان بار و تجار بین المللی و شناسایی و اطلاع رسانی مطلوب و مناسب را از جمله دلایل تشکیل این اداره کل ، برشمرد.
وی همچنین به تشریح تعدادی از برنامه های راه آهن در زمینه حمل و نقل بین المللی و کریدورهای جدیدی که در حال ایجاد شدن است پرداخت و گفت:برنامه راه آهن دستیابی به 5 میلیون تن بار ترانزیت در سال است که هر چند دور از دسترس می کند اما امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی نیروهای راه آهنی این رقم را دست یافتنی کنیم.
.

ما را در تلگرام همراهی کنید :  https://telegram.me/tsepress

حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر